پلی آف فوتبال بوندسلیگای آلمان؛ امید وولفسبورگ به بقا کم شد

صدا و سیما جمعه 01 خرداد 1405 - 11:52
دور پلی آف سقوط و بقای فوتبال بوندسلیگای آلمان دیروز آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان فصل بوندسلیگای یک آلمان تیم‌های هایدن هایم و سن پائولی از دسته اول سقوط کردند و تیم‌های شالکه و الورزبرگ مجوز صعود گرفتند. تیم وولفسبورگ با قرار گرفتن در رده ۱۶ جدول راهی پلی آف شد و به مصاف تیم سوم جدول دسته دوم یعنی پادربورن رفت. 

نتیجه دیدار رفت پلی آف به این شرح است:

وولفسبورگ ۰ - ۰ پادربورن

' + '' + '' + '' + '' + ''; const skipForwardButton = player322908.controlBar.addChild('SkipForwardButton', {}); skipForwardButton.addClass('vjs-custom-skip-button'); skipForwardButton.el().innerHTML = '
10
' + '' + '' + '' + '' + ''; const fullScreenBtn = player322908.controlBar.fullscreenToggle.el(); player322908.controlBar.el().insertBefore(skipBackButton.el(), fullScreenBtn); player322908.controlBar.el().insertBefore(skipForwardButton.el(), fullScreenBtn); }); videojs.addLanguage('en', {"No compatible source was found for this media.": "مشاهده ی ویدیو نیاز به پشتیبانی مرورگر از codec h264 یا نصب فلش پلیر دارد."}); player322908.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/56212452',{},function (data) {}); }));

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.