النصر به دنبال سرمربی جدید

خبرگزاری تسنیم جمعه 01 خرداد 1405 - 12:34
باشگاه النصر پس از قهرمانی در لیگ عربستان به دنبال مربی جدیدی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی پس از قهرمانی در لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان اعلام کرد که از سمت سرمربیگری  تیم النصر کناره‌گیری می‌کند.

النصر شب گذشته در بازی پایانی لیگ عربستان، تیم ضمک را با نتیجه 4 بر یک در خانه شکست داد و قهرمان شد. کریستیانو رونالدو، مهاجم 41 ساله النصر با به ثمر رساندن 28 گل در این فصل عنوان آقای گلی لیگ عربستان را به دست آورد. این نخستین قهرمانی رونالدو در لیگ عربستان است.

روزنامه گلوبوی برزیل به نقل از ژسوس نوشت: این یک پیروزی برای همه است. این یک پروژه دشوار بود. وقتی این چالش را پذیرفتم، می‌دانستم دشوار است، زیرا در طرف دیگر الهلال بود که عملاً به آنها در ساختن یک تیم عالی کمک کردم. برای شکست دادن الهلال باید خیلی بهتر کار می‌کردیم و یک گروه بسیار صمیمی ایجاد کردیم. این یک پیروزی برای همه و مهمتر از همه برای کریستیانو است. چالش را فقط به این دلیل پذیرفتم که به او گفتم: «به تو کمک می‌کنم قهرمان شوی، ما عنوان قهرمانی را به دست خواهیم آورد و سپس من می‌روم.»  این همان چیزی بود که اتفاق افتاد. تمام شد. این آخرین بازی من برای النصر است.

ژسوس در ژوئیه 2025 به عنوان سرمربی النصر انتخاب شد. پیش از این، این مربی پرتغالی از سمت سرمربیگری تیم الهلال عربستان  برکنار شده بود؛ پستی که از تابستان 2023 در اختیار داشت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.