کرکره «منوتو» برای سومین بار پایین کشیده شد

همشهری آنلاین جمعه 01 خرداد 1405 - 16:59
شبکه ماهواره‌ای «منوتو» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد آخرین پخش آن‌ها سوم خردادماه است و پس از آن دیگر پخش نخواهد داشت.

به گزارش همشهری‌آنلاین، تلویزیون من وتو، شبکهٔ تلویزیونی فارسی‌زبان مستقر در لندن، روز گذشته در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که پس از سال‌ها فعالیت، به دلیل محدودیت‌های مالی، تغییر بنیادین چشم‌انداز رسانه‌ای، افزایش اطلاعات نادرست سرانجام به پخش برنامه‌های خود پایان می‌دهد و آخرین پخش آن از ماهواره و یوتیوب، شامگاه ۲۴ مه ۲۰۲۶ (۳ خرداد ۱۴۰۵) خواهد بود.

جدیدترین پست شبکه من و تو اطلاعیه‌ای تکراری است به بینندگان. در این اطلاعیه اعلام شده که این شبکه پس از سال‌ها فعالیت، پخش برنامه‌های خود را از شامگاه ۲۴ مه ۲۰۲۶ (۳ خرداد ۱۴۰۵) متوقف خواهد کرد.

دلایل ذکر شده برای این تصمیم عبارتند از:

محدودیت‌های مالی و فشار بر منابع.

تغییر چشم‌انداز رسانه‌ای، ظهور رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی که توجه مخاطبان را پراکنده کرده‌اند.

افزایش اطلاعات نادرست و روایت‌های جعلی در فضای عمومی که ادامه فعالیت حرفه‌ای و مستقل را دشوار کرده است.

این شبکه تا به امروز سه بار اظهار تعطیلی کرده است آن هم با دلایل مختلفی که گاه اقتصادی بوده و گاه امنیتی و این بار هم دلایل مختلف!

کرکره «منوتو» برای سومین بار پایین کشیده شد

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.