اقتصادنیوز: وزیر نفت با بیان اینکه هیچگاه نمیگویم مصرف کم، بلکه روی مصرف بهینه و مناسب تاکید دارم، تصریح کرد: با همراهی مردم عزیزمان، انشاءالله بتوانیم واحدهایی که ممکن است به زمان طولانیتری نیاز داشته باشد را عملیاتی کنیم.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، وزیر نفت گفت: در طول جنگ 40 روزه، دشمن خبیث صهیونیستی_ آمریکایی، بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیرهسازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار داد.
محسن پاکنژاد افزود: اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیتهای موجود، بخش عمدهای از آنچه را که از دست داده بودیم، بسیار سریع به مدار برگرداندند، با این حال، در ادامه بیشک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.
وزیر نفت با بیان اینکه هیچگاه نمیگویم مصرف کم، بلکه روی مصرف بهینه و مناسب تاکید دارم، تصریح کرد: با همراهی مردم عزیزمان، انشاءالله بتوانیم واحدهایی که ممکن است به زمان طولانیتری نیاز داشته باشد را عملیاتی کنیم.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.