ورود دو‌بازیکن به اردوی تیم فوتبال امید

صدا و سیما جمعه 01 خرداد 1405 - 17:42
پوریا شهرآبادی و محمدمهدی زارع در جمع شاگردان حسین عبدی حاضر شدند.

ورود دو‌بازیکن به اردوی تیم فوتبال امید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،اردوی تیم‌ فوتبال امید ایران در حالی  در مرکز ملی آغاز شد که پوریا شهرآبادی به دلیل حضور در تمرینات تیم‌ملی بزرگسالان با اجازه حسین عبدی از استراحت چند روزه بهره برد و خود را ظهر پنجشنبه به کادرفنی تیم ملی زیر ۲۳ سال معرفی کرد.

همچنین محمدمهدی زارع مدافع احمد گروژنی روسیه با اتمام رقابت‌های باشگاهی این کشور در جمع امید‌ها حاضر شد.

هر دو بازیکن پس از معاینات ویژه پزشکی در تمرین تیم ملی امید شرکت کردند تا شانس خود را برای حضور در لیست نهایی این تیم بیازمایند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.