رایزنی قطر با عربستان و ترکیه درباره تلاش‌های میانجیگرانه پاکستان

خبرگزاری تسنیم شنبه 02 خرداد 1405 - 02:36
وزیر خارجه قطر با وزرای خارجه عربستان و ترکیه درباره تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها در منطقه رایزنی کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد: نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه این کشور در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه عربستان سعودی، درباره تلاش‌های میانجی‌گرانه پاکستان گفتگو کردند.

بر اساس اعلام وزارت خارجه قطر، دو طرف درباره هماهنگی تلاش‌ها برای کاهش تنش‌ها رایزنی کردند.

پیش از این یک منبع دیپلماتیک قطری گفته بود: سفر هیئتی از قطر به تهران در راستای حمایت از تلاشهای میانجیگر پاکستان صورت گرفت.

قطر با وزیر خارجه ترکیه هم گفت‌وگو کرد

وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه این کشور در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ترکیه، درباره آخرین تحولات مربوط به تلاش‌های میانجی‌گرانه پاکستان میان تهران و واشنگتن گفتگو و تبادل نظر کرده است.

🔹وزارت خارجه قطر همچنین تاکید کرد که نخست وزیر و وزیر خارجه بر لزوم همکاری همه طرف ها با تلاش های میانجیگری برای دستیابی به توافق تأکید کرده است.

انتهای پیام/ 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.