گفت و شنود/ مگه کوری؟!

مشرق نیوز شنبه 02 خرداد 1405 - 07:23
آتش‌بس چه موقت و چه دائمی باشد، کانادا به عنوان یکی از کشورهای متخاصم اجازه عبور از تنگه هرمز را نخواهد داشت، چه رسد به این که برای مین‌روبی بیاید؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: وزرای خارجه سوئد، کانادا و استونی اعلام کرده‌اند که برای پشتیبانی از طرح ناتو برای «تضمین آزادی ناوبری دریائی در تنگه هرمز» آماده‌اند!

گفتم: رزمندگان ما هم با موشک‌های جدید برای پذیرائی از آنها آماده‌اند!

گفت: ای عوام! کانادا اعلام کرده که «در صورت برقراری آتش‌بس دائمی در پاکسازی مین‌ها و حمایت از آزادی کشتیرانی در تنگه هرمز مشارکت خواهد کرد»!

گفتم: آتش‌بس چه موقت و چه دائمی باشد، کانادا به عنوان یکی از کشورهای متخاصم اجازه عبور از تنگه هرمز را نخواهد داشت، چه رسد به این که برای مین‌روبی بیاید؟!

گفت: یارو را توی ده راه نمی‌دادند، سراغ خانه کدخدا را می‌گرفت!

گفتم: یارو قُمپز در می‌کرد و می‌گفت؛ در فلان فیلم معروف بازی کرده‌ام. گفتند؛ کجای فیلم؟ چرا تو را ندیدیم؟ گفت؛ آنجا که هنرپیشه نقش اول از خیابان عبور می‌کند، من توی پیاده‌رو ایستاده بودم. کارگردان منو هل داد و گفت؛ برو کنار! مگه کوری که نمی‌بینی داریم فیلم می‌گیریم؟!

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.