باراک: بعد از ۲ سال و نیم جنگ حماس، حزب‌الله و ایران شکست نخورده‌اند

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 07:28
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی از عملکرد کابینه نتانیاهو در قبال جبهه های جنگ و عدم تحقق اهداف تل آویو انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ایهود باراک، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی تاکید کرد، پس از دو سال و نیم، حماس هنوز در غزه، حزب الله در لبنان و نظام حاکم در ایران پابرجا هستند.

وی اضافه کرد: توخالی بودن شعارهایی مانند «پیروزی مطلق» و «ما آنها را تا چند نسل نابود کرده ایم» خسارت بار است.

ایهود باراک پیشتر نیز ضمن توصیف نتانیاهو به حیوانی گرفتار شده در تله، هشدار داد: نتانیاهو برای فرار از بحران‌های قضایی و سیاسی به هر اقدامی دست خواهد زد.

وی بیان کرد: اگر نتانیاهو چند روز پیش از انتخابات از شکست خود مطمئن شود، ممکن است جبهه جدیدی علیه ایران، غزه یا کرانه باختری باز کند تا با اعلام وضعیت فوق‌العاده، انتخابات را ۶ ماه به تعویق بیندازد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.