وزیر نفت: مردم در مصرف بهینه سوخت همراهی کنند

الف شنبه 02 خرداد 1405 - 07:30
وزیر نفت گفت: در طول جنگ ۴۰ روزه بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیره‌سازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار گرفت و اگرچه همکارانمان با استفاده از دیگر ظرفیت‌های موجود، بخش عمده‌ای از آنچه را که از دست داده بودیم، بسیار سریع به مدار برگرداندند، با این حال در ادامه بی‌شک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.

به گزارش ایسنا، محسن پاک‌نژاد_وزیر نفت_ با تأکید بر همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت، اظهار کرد: در طول جنگ ۴۰ روزه، دشمن خبیث صهیونیستی- آمریکایی، بخشی از تاسیسات گاز، مخازن ذخیره‌سازی و تامین سوخت را در استان تهران مورد هدف قرار داد.

وی افزود: اگرچه همکاران‌مان با استفاده از دیگر ظرفیت‌های موجود، بخش عمده‌ای از آنچه را که از دست داده بودیم، بسیار سریع به مدار برگرداندند، با این حال در ادامه بی‌شک نیازمند همراهی مردم در مصرف بهینه سوخت هستیم.

وزیر نفت که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی سخن می‌گفت، ادامه داد: هیچ‌گاه نمی‌گویم مصرف کم، بلکه روی مصرف بهینه و مناسب تأکید دارم. با همراهی مردم، ان شاء الله بتوانیم واحدهایی را که ممکن است به زمان طولانی‌تری نیاز داشته باشد عملیاتی کنیم.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.