کشف جسد دختر جوان در صندوق عقب خودرو

همشهری آنلاین شنبه 02 خرداد 1405 - 08:50
دختر جوانی که پس از درگیری لفظی با پدرش از شمال به تهران بازگشته بود، جسد او در صندوق عقب خودرویش پیدا شد.

به گزارش همشهری آنلاین، نیمه دوم اردیبهشت‌ماه زوجی با حضور در اداره چهارم پلیس آگاهی تهران شکایت کردند که دختر جوانشان ناپدید شده و از سرنوشت او خبری ندارند.

زن شاکی در اظهاراتش گفت: چندی قبل به شمال کشور رفته بودیم. در آنجا بین همسر و دخترم درگیری لفظی شکل گرفت. دخترم 3 میلیارد تومان از پدرش پول خواست تا برای خودش شغلی راه‌اندازی کند. دخترم قهر کرد و گفت به خانه‌مان در تهران باز می‌گردد. هرچه رنگ زدم به تلفن همراهش پاسخ نداد. گفتم شاید هنوز از من و پدرش دلگیر است.

وی ادامه داد: یک هفته گذشت و دوباره به او زنگ زدم اما تلفنش خاموش بود. دل‌نگران شدیم و به خانه‌مان در تهران بازگشتیم، اما در خانه نبود و سراغش را از همسایه‌ها و دوستان و اقوام گرفتیم، اما کسی از او خبر نداشت.

تحقیقات با دستور بازپرس جنایی تهران آغاز شد تا اینکه چند روز پیش ماموران از طریق یکی از اهالی روستای سنگان در غرب پایتخت با خبر شدند خودرویی در حاشیه جاده بدون سرنشین رها شده است.

ماموران به آنجا رفتند و متوجه شدند این خودرو متعلق به همان دختر گمشده است. قفل صندوق عقب را شکستند و با جسد دختر جوان در حالی روبه‌رو شدند که ریموت خودرو و تعدادی قرص کنار جسد افتاده بود.

با دستور بازپرس جنایی تهران، پرونده برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهرن ارسال شد تا راز مرگ مشکوک دختر گمشده فاش شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.