ساعت ها گفت وگوی فرمانده ارتش پاکستان با عراقچی برای توافق با آمریکا

عصر ایران شنبه 02 خرداد 1405 - 09:01
روابط عمومی ارتش پاکستان جمعه شب یکم خرداد ۱۴۰۵ در بیانیه کوتاهی ورود عاصم منیر به تهران را اعلام کرد.

عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان در دیداری چند ساعته با عباس عراقچی وزیر خارجه پیرامون توافق ایران و آمریکا و پایان دادن به جنگ و مخاصمه گفت وگو کرد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که روز گذشته (جمعه) صورت گرفت و تا پاسی از شب ادامه داشت، طرفین درباره آخرین تلاش ها و ابتکارات دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید تنش و خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا و  اسرائیل علیه ایران، و همچنین راهکارهای تقویت صلح، ثبات و امنیت در منطقه غرب آسیا تبادل نظر کردند.

روابط عمومی ارتش پاکستان جمعه شب یکم خرداد ۱۴۰۵ در بیانیه کوتاهی ورود عاصم منیر به تهران را اعلام کرد.

فرمانده ارتش پاکستان و هیات همراه وی از سوی اسکندر مؤمنی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران مورد استقبال قرار گرفتند.

محسن نقوی وزیر کشور پاکستان نیز در مراسم استقبال حضور داشت.

ارتش هدف از سفر عاصم منیر را بخشی از تلاش‌های جاری میانجی گری توصیف کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.