نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم در خراسان رضوی مشخص شد

خبرآنلاین شنبه 02 خرداد 1405 - 09:55
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه بنا بر تأکید و تصمیم شورای تامین استان امتحانات خرداد ۱۴۰۵ خراسان رضوی به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد، در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه یازدهم و دوازدهم هم توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد رهنما با اشاره به تصمیم شورای تأمین استان خراسان رضوی، از برگزاری غیرحضوری ارزشیابی پایانی خرداد ماه ۱۴۰۵ دانش‌آموزان خراسان رضوی خبر داد.

رهنما در توضیح فرایند ارزشیابی پایانی دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی، افزود: ارزشیابی دانش‌آموزان دوره ابتدایی، پایه‌های هفتم، هشتم و نهم (متوسطه اول) و پایه دهم (متوسطه دوم نظری) در خرداد ماه ۱۴۰۵ به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات پایه‌های یازدهم و دوازدهم افزود: برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های یازدهم و دوازدهم پس از عادی شدن شرایط کشور و توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزاری ارزشیابی شایستگی‌های عمومی، پایه و غیرفنی هنرستان‌ها را نیز به شیوه غیرحضوری اعلام کرده و گفت: ارزشیابی شایستگی‌های فنی پس از اتمام فرآیند آموزش مهارت توسط هنرآموز و حداکثر تا پایان شهریورماه انجام خواهد شد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.