کمیته های ملی پارالمپیک ایران و ترکیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 09:59
کمیته‌های ملی پارالمپیک ایران و ترکیه، تفاهم‌نامه توسعه همکاری دوجانبه امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک که به منظور حضور در مراسم سی‌اُمین سالگرد تاسیس کمیته ملی پارالمپیک روسیه به این کشور سفر کرده است، نشستی با «مراد آکسو» رئیس کمیته ملی پارالمپیک ترکیه برگزار کرد.

در این نشست دو طرف پیرامون زمینه های مشترک همکاری به منظور توسعه ورزش های پارالمپیکی در کشورهای متبوع خود گفتگو و تبادل نظر کردند.

از جمله دستاوردهای این نشست می توان به امضای تفاهم نامه مشترک همکاری میان کمیته های ملی پارالمپیک ایران و ترکیه اشاره کرد که بر اساس آن طرفین بر توسه روابط علمی و آکادمیک به منظور انتقال تجربیات، برگزاری کمپ های مشترک تمرینی، تبادل مربی، توسعه ورزش بانوان و ... اشاره کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.