رفع تصرف بیش از ۴۶ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان فارسان

خبرآنلاین شنبه 02 خرداد 1405 - 10:01
مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز آزادسازی و رفع تصرف ۴۶ هزار و ۹۲۴ متر مربع از اراضی ملی در منطقه «دره حنا» شهرستان فارسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان چهارمحال وبختیاری ؛  سید احسان حسینی مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال و جلوگیری از زمین‌خواری، با تلاش شبانه‌روزی یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل، پهنه گسترده‌ای از اراضی دولتی که توسط افراد سودجو و زمین خوار تصرف شده بود؛ به بیت‌المال بازگشت.

وی تشریح کرد: این آزادسازی نزدیک ۴.۷ هکتار از اراضی ملی واقع در منطقه موسوم به «دره حنا» شهرستان فارسان است؛ که با هوشیاری نیروهای یگان حفاظت استان و شهرستان شناسایی و اقدامات قانونی برای بازپس‌گیری آن آغاز شد.

حسینی با اشاره به ارزش ریالی این اراضی افزود: کارشناسان مربوطه، ارزش تقریبی زمین های رفع تصرف شده را بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری ضمن قدردانی از تعامل سازنده دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، تصریح کرد: این عملیات با هماهنگی کامل مراجع قضایی و انتظامی شهرستان فارسان و با حضور مقتدرانه نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره کل اجرا شد؛ تا پیامی روشن به متصرفان اراضی دولتی باشد.

سید احسان حسینی در پایان خاطرنشان کرد: خط قرمز ما حفاظت از بیت‌المال و حقوق عامه مردم است و تیم‌های گشت و نظارت یگان حفاظت به صورت مستمر و شبانه‌روزی تمامی نقاط استان را رصد می‌کنند تا از هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز و تصرف عدوانی جلوگیری شود؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را جهت پیگیری سریع به شماره تلفن ۳۳۳۳۳۳۱۷ گزارش نمایند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.