سایپا و روزهای دور از برد؛ رؤیای صعود رنگ می‌بازد؟

خبرگزاری تسنیم شنبه 02 خرداد 1405 - 10:52
سایپا برای چهارمین هفته پیاپی در رسیدن به سه امتیاز ناکام بود و این بار با شکست گچساران را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سایپا که در چند فصل اخیر جزو مدعیان  صعود به لیگ  برتر بوده در 4 هفته اخیر در حسرت برد مانده است. سایپایی‌ها روز پنجشنبه با نتیجه دو بر یک بازی را به نفت و گاز گچساران واگذار کردند و بیشتر از قبل با صدر جدول فاصله گرفتند. 

نارنجی پوشان که این فصل ابتدا رضا عنایتی را به عنوان سکان‌دار نیمکت خود می‌دیدند پس از رفتن او هدایت تیم را به محمد رجب‌زاده کمک اول او سپردند تا رویای صعود را پیگیری کنند اما در این هفته‌ها از نظر نتیجه‌گیری شرایط مناسبی ندارند. 

آخرین برد سایپا به دیدار با نیروی زمینی بازمی‌گردد که با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و بعد از آن مقابل داماش، نساجی، کاراگستر و نفت گچساران یا متوقف شده یا شکست خورده‌اند.

این در حالی است که در صدر جدول رقابت پایاپایی بین آنها و تیم‌های مدعی در جریان است و با از دست دادن این امتیازات عملا از کورس صعود دور شده‌اند.

سایپا در  فصول گذشته مربیان زیادی را روی نیمکت خود دیده اما نتوانسته صعود را تجربه کند و حالا در رده چهارم جدول ایستاده و در رتبه‌های بالاتر خود نفت آبادان و نساجی و مس شهربابک را در جدول می‌بیند. سایپا با 39 امتیاز در جدول با مس شهربابک صدر جدولی و 51 امتیازی 11 امتیاز فاصله دارد که جبران این امتیاز حداقل با شرایط فعلی جدول و البته نحوه و سبک بازی این تیم و نوع نتیجه‌گیری این تیم دشوار به نظر می‌رسد. نساجی با 50 و صنعت نفت آبادان با 43 امتیاز در رده‌های دوم و سوم و بالاتر از نارنجی‌پوشان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.