دعوت معاون پزشکیان از مردم برای صرفه‌جویی؛ این یک انتخاب نیست، بلکه مسئولیت ملی ما است

خبرآنلاین شنبه 02 خرداد 1405 - 11:06
سقاب اصفهانی در توئیتی نوشت: امروز با تکیه بر همت شما و با عبور از مصرف بی مهابا به سوی خلق ارزش حداکثری، آینده ای روشن تر رقم خواهیم زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسماعیل سقاب اصفهانی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بهینه سازی و مدیریت راهبردی انرژی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

مردم شریف ایران؛ صرفه جویی صرفا یک انتخاب نیست، بلکه مسئولیت ملی ما در این «جنگ اقتصادی» است.

امروز با تکیه بر همت شما و با عبور از مصرف بی مهابا به سوی خلق ارزش حداکثری، آینده ای روشن‌تر رقم خواهیم زد.

دولت در کنار ملت ایستاده و این همدلی راه «ایران پیشرفته» است.

دعوت معاون پزشکیان از مردم برای صرفه‌جویی؛ این یک انتخاب نیست، بلکه مسئولیت ملی ما است

29218

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.