کنترل هوشمند تنگه هرمز علی رغم ناامنی ایجاد شده در پی تجاوز ارتش تروریستی امریکا در تنگه هرمز، توسط نیروی دریایی سپاه با قوت در حال انجام است.
سپاه گفت که در شبانهروز گذشته برای عبور ۲۵ فروند کشتی از تنگه هرمز مجوز صادر کرده است.
به گزارش عصر ایران، روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران از عبور ۲۵ فروند کشتی اعم از نفتکش، کانتینربر و سایر کشتی های تجاری طی شبانه روز گذشته پس از کسب مجوز با هماهنگی و تامین امنیت نیروی دریایی سپاه از تنگه هرمز خبر داد.
نیروی دریایی سپاه همچنین تاکید کرد: شایان ذکر است کنترل هوشمند تنگه هرمز علی رغم ناامنی ایجاد شده در پی تجاوز ارتش تروریستی امریکا در تنگه هرمز، توسط نیروی دریایی سپاه با قوت در حال انجام است.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.