مالکی: نیروهای مسلح دست از روی ماشه برنداشتند

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 14:07
زاهدان- نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران نه مذاکره را پذیرفت و نه آتش‌بس را، و نیروهای مسلح ما هیچ‌گاه دست از روی ماشه برنداشتند.

فداحسین مالکی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنگ اخیر گفت: ایران نه مذاکره را پذیرفت و نه آتش‌بس را، و نیروهای مسلح ما هیچ‌گاه دست از روی ماشه برنداشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمن از این موضع‌گیری قاطع عقب‌نشینی کرد و دید که موضوع جدی است و هر روز بر تعداد یاران ایران افزوده می‌شود.

مالکی تأکید کرد: این ایستادگی باعث شد قدرت برتر منطقه و حتی معادلات بین‌المللی به نفع ایران تغییر کند و کشورهای زیادی که پیشتر تردید داشتند، رسماً موضع حمایتی خود را اعلام کنند.

نماینده زاهدان در پایان خاطرنشان کرد: برخی تصور می‌کردند پس از شهادت فرماندهان، ایران دچار تزلزل می‌شود اما بچه‌های نیروهای مسلح نشان دادند که مصمم‌تر از همیشه در برابر دشمن ایستاده‌اند و این رمز پیروزی ملت ایران است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.