پرداخت هر گونه وجه هنگام ثبت نام ممنوع است!

خبرآنلاین شنبه 02 خرداد 1405 - 14:16
معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه گفت:مدیران فقط مجاز به اخذ هزینه ثبت سفارش کتب درسی و بیمه دانش‌آموزی هستند.

الهه باقری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرآنلاین در استان کرمانشاه،با اشاره به ضرورت ثبت نام دانش آموزان بر اساس شعاع و محدوده بندی مدارس، اظهار کرد : مدرسه کانون تربیت و ثبت نام، آغاز تعامل تربیتی میان تمامی ارکان موثر ( دانش آموز، خانواده و اولیای مدرسه) در نظام تعلیم و تربیت محسوب می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی استان کرمانشاه با اشاره به ثبت‌نام دانش‌آموزان میان پایه دوره ابتدایی، تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه دوره ابتدایی( پایه های دوم تا ششم) پس از ثبت و اعلام نتایج ارزشیابی کیفی توصیفی ( در بازه زمانی ۹ الی ۳۱ خردادماه) طبق روال معمول توسط مدارس انجام و تنها در صورت تغییر آدرس محل سکونت دانش آموز، باید فرایند جابجایی و مراجعه به مدرسه جدید جهت ثبت نام صورت پذیرد.

وی با اشاره به ممنوعیت اخذ هر گونه وجه در زمان ثبت نام دانش آموزان، گفت: مدیران محترم مدارس صرفا مجاز به اخذ هزینه ثبت سفارش کتب درسی و بیمه دانش آموزی خواهند بود و اخذ هر گونه وجه از والدین با هر عنوان دیگری اکیدا ممنوع است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.