ببینید| حاجی‌موسایی: مدالم را به شهدای میناب تقدیم می‌کنم

خبرگزاری تسنیم شنبه 02 خرداد 1405 - 14:26
قهرمان تکواندوی آسیا پس از کسب عنوان قهرمانی، مدال خود را تقدیم شهدای میناب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی حاجی‌موسایی پس از کسب مدال طلای تکواندو قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم سومین مدال آسیایی خود را در رده سنی بزرگسالان کسب کنم. لطف خدا شامل حالم شد و با وجود اینکه یک هفته پیش از اعزام به مسابقات از ناحیه ساق پای راست دچار شکستگی شده بودم، با کمک کادر پزشکی و برنامه‌ریزی انجام‌شده از سوی کادر فنی توانستم در این رقابت‌ها حضور پیدا کنم.

وی افزود: خوشحالم اگر توانسته باشم با این مدال، حتی برای لحظه‌ای لبخند بر لب مردم ایران بنشانم. مردم این روزها شرایط سخت و پراسترسی را پشت سر می‌گذارند و من نیز تمام تلاشم را کردم و درد را تحمل کردم تا ثانیه‌ای لبخند روی لب مردم بیاورم و امیدوارم این اتفاق افتاده باشد. 

قهرمان تکواندوی آسیا در پایان گفت: این مدال را به شهدای مظلوم میناب تقدیم می‌کنم و امیدوارم حال دل مردم ایران خوب باشد و آینده‌ای روشن پیش روی همه ما قرار داشته باشد.

 

.

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.