امتحانات مدارس استان کرمان غیر حضوری شد

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 14:30
کرمان- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری امتحانات مدارس استان به صورت  غیر حضوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رضا فرح بخش، ظهر شنبه گفت: علی‌رغم آمادگی کامل زیرساختی و برنامه‌ ریزی دقیق برای میزبانی از فرزندان عزیزمان در مدارس، با بررسی دقیق آخرین وضعیت ارزشیابی نوبت دوم در سایر استانهای کشور و به منظور هماهنگی و وحدت رویه در نوع ارزشیابی با استان‌های دارای شرایط مشابه و حفظ آرامش روانی دانش‌ آموزان و خانواده‌ های محترم، تمامی امتحانات پایانی نوبت دوم دانش‌ آموزان در دوره‌های متوسطه اول، دوم نظری و هنرستان ها به صورت غیرحضوری و در دوره ابتدایی به صورت کیفی-توصیفی و غیر حضوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های یازدهم و دوازدهم متوسطه نظری پس از عادی شدن شرایط کشور و توسط وزارت آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.

فرح بخش، تاکید کرد: مدیران مدارس موظف به اجرای دقیق دستورالعمل و اطلاعیه‌های ابلاغی می‌باشند و اجرای سلیقه‌ای امتحانات نوبت دوم خارج از ضوابط ابلاغی، تخلف محسوب می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.