لژیونر تبریزی با پرچم ایران بر سکوی قهرمانی

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 15:22
تبریز- امیر ابراهیم‌زاده با پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سکوی قهرمانی تیمش در لیگ ایستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر ابراهیم‌زاده، بازیکن سابق تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک که فصل اخیر را در باشگاه «شفاباکو» در لیگ یک جمهوری آذربایجان سپری کرد، موفق شد همراه با این تیم به مقام قهرمانی رسیده و جواز صعود به لیگ برتر فوتبال آذربایجان را کسب کند.

ابراهیم‌زاده که در طول فصل عملکرد درخشانی داشت و تا پیش از دوران مصدومیت، صدرنشین جدول گلزنان این رقابت‌ها بود، در نهایت عنوان بهترین گلزن تیم شفاباکو و سومین گلزن برتر لیگ یک این کشور را به خود اختصاص داد.

نکته قابل توجه در مراسم اهدای جام، اقدام این بازیکن ایرانی بود که در لحظه دریافت مدال و کاپ قهرمانی، با پرچم جمهوری اسلامی ایران بر روی سکو حاضر شد؛ اقدامی که با استقبال و تشویق حاضران در استادیوم همراه بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.