تماس تلفنی امیر قطر با ترامپ

مشرق نیوز شنبه 02 خرداد 1405 - 15:27
امیر قطر در تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا درخصوص تحولات اوضاع در منطقه گفت‌وگو کرد.

به گزارش مشرق، دیوان امیر قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمیم بن حمد آل ثانی، امیر این کشور تماس تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برقرار کرده و در این تماس آخرین تحولات در منطقه مورد بررسی قرار گرفته است.

دیوان امیر قطر تصریح کرد که در این تماس تلاش‌ها برای تثبیت آتش بس و کاهش تنش‌ها در منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

در تماس میان امیر قطر و رئیس جمهور آمریکا، درمورد اهمیت گفتگو برای حل و فصل مسائل جاری و حفاظت از امنیت دریانوردی گفت‌وگو شد.

امیر قطر در این تماس بر موضع دوحه برای ارجحیت دادن به راه حل‌های مسالمت آمیز و حمایت از ابتکارهای مهار بحران تاکید کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.