رایزنی دیپلماتیک هیات های خارجی در تهران به اوج خود رسیده است.
به گزارش عصرایران، هم اکنون فرمانده ارتش پاکستان در تهران است و دیدارهای او با عراقچی وزیر خارجه و دیگر مقامات ایران ادامه دارد.
همزمان یک هیات قطری هم در تهران است. هدف سفر، رایزنی با مقامات ایران درباره کسب توافق سیاسی با آمریکا و پایان دادن به جنگ است.
امیر قطر هم با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفتگوی تلفنی کرده است.
دفتر امیر قطر گفته است تحولات منطقه ای و تلاش ها برای ادامه آتش بس در این مذاکرات مطرح شده است.
دیدار فرمانده ارتش پاکستان با عباس عراقچی وزیر خارجه ایران در تهران

امیر قطر با ترامپ برای تحکیم آتشبس تلفنی صحبت کرد.
دفتر امیر قطر اعلام کرد:
امیر قطر با رئیسجمهور ترامپ صحبت کرد و آخرین تحولات منطقه را بررسی کردند.
تماس تلفنی بین امیر قطر و رئیسجمهور ترامپ درباره تلاشها برای تحکیم آتشبس و کاهش تنشها در منطقه بود.
تماس تلفنی بین امیر قطر و رئیسجمهور ترامپ همچنین به اهمیت گفتگو برای حل مسائل جاری و حفظ امنیت دریایی پرداخت.
در طول این تماس تلفنی، امیر قطر بر موضع قطر مبنی بر حمایت از راهحلهای مسالمتآمیز و حمایت از ابتکارات برای مهار بحران تأکید کرد.