ببینید|رژیم صهیونیستی اهالی جنوب لبنان را به حمله تهدید کرد

خبرگزاری تسنیم شنبه 02 خرداد 1405 - 15:52
ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به ساکنان 10 روستا و شهرک در جنوب لبنان هشدار داده که خانه‌های خود را تخلیه کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه بار دیگر به ساکنان 10 روستا و شهرک در جنوب لبنان هشدار داده که هدف حمله جدید قرار خواهند گرفت.

بر اساس این تهدید، ساکنان روستاها و شهرک‌های جنوب لبنان باید دست‌کم یک کیلومتر از محل سکونت خود فاصله بگیرند.

منابع محلی لبنان تصاویری از ویرانی‌های برجای مانده از حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به محلات مسکونی و بیمارستان «حیرام» در جنوب این کشور را منتشر کردند.

.

جنگنده‌های ارتش اسرائیل در موج جدیدی از حملات خود، ساختمان‌هایی را در شهر ساحلی "صور" واقع در جنوب لبنان، هدف حملات سنگین هوایی خود قرار داد.

گزارش ها حاکی است که اطراف بیمارسان «حیرام» در شهر صور دو بار هدف حمله هوایی صهیونیست‌ها قرار گرفته است که خسارت هایی هم به این بیمارستان وارد شد. 

.

ویدیوهای منتشر شده حجم ویرانی ها ناشی از این حمله را که به تخریب گسترده ساختمان‌ها در این شهر منجر شده، نشان می‌دهد. 

منابع خبری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به به شهرک «مجدل سلم» در شهرستان «بنت جبیل» در جنوب لبنان خبر دادند. شبکه خبری الجزیره نیز از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شهرک «حبوش» در شهرستان النبطیه در جنوب لبنان خبر داد.

شبکه خبری المیادین امروز طی گزارشی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر النبطیه در جنوب لبنان خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.