خبرنگار شبکه الجزیره مدعی شده است که یک چهره بسیار برجسته منطقهای، بیسروصدا از تهران بازدید کرد تا آنچه را که بسیاری اکنون «شکافهای غیرقابل عبور» مینامند، پر کند.
به گزارش فارس، علی هاشم در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس از سفر یک مقام مهم و بلندپایه منطقهای به تهران خبر داد.
وی در این پیام با اشاره به تحولات اخیر و سفر مقامهای منطقه به ایران نوشت «دیپلماسی دقیقه نود. نخستوزیر پاکستان عازم چین شد. فرمانده ارتش این کشور در تهران است. قطر به دیپلماسی رفتوبرگشتی بازگشته است. پایتختهای منطقه همزمان در جستجوی فرمولی که هنوز وجود ندارد، به هر سو در حرکتند».
علی هاشم سپس در ادامه مدعی سفر یک مقام بلندپایه منطقه به ایران شد و گفت «تا آنجا که من میدانم، اوضاع چنان پیچیده شده که یک چهره بسیار بلندپایه منطقهای بیسروصدا از تهران بازدید کرده تا تلاش کند شکافی را پر کند که اکنون بسیاری آن را «شکافی غیرقابل ترمیم» توصیف میکنند».
وی در پایان پیام خود نوشت «مجهول این است که نقطه شکست کی فرا میرسد. معلوم این است که خواهد رسید.»
پیام خبرنگار الجزیره در شرایطی مطرح شده است که در پی تهدیدات اخیر رئیسجمهور آمریکا دونالد ترامپ برای ازسرگیری حملات علیه ایران از یک طرف و از طرف دیگر، دست و پازنی او برای توافق با جمهوری اسلامی، کشورهای منطقهای از جمله پاکستان و قطر را بر آن داشته تا با سفر به ایران و دیدار با مقامهای ایرانی، زمینه را برای یک تفاهم برای پایان دائمی جنگ ایران فراهم آورند.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.