عاصم منیر تهران را ترک کرد

افکار نیوز شنبه 02 خرداد 1405 - 16:25
فرمانده ارتش پاکستان که عصر دیروز برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی به ایران سفر کرد بعدازظهر امروز تهران را ترک کرد.

عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان که عصر دیروز برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات ایرانی به ایران سفر کرد بعدازظهر امروز تهران را ترک کرد.

عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان عصر دیروز اول خردادماه با استقبال اسکندر مومنی وزیر کشور وارد تهران شد و دیروز تا پاسی از شب با سیدعباس عراقچی دیدار و گفت‌وگو کرد. براساس اعلام وزارت امور خارجه ایران، در دیدار دیشب عاصم منیر و عراقچی طرفین درباره آخرین تلاش‌ها و ابتکارات دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید تنش و خاتمه جنگ تحمیلی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، و همچنین راهکارهای تقویت صلح، ثبات و امنیت در منطقه غرب آسیا تبادل نظر کردند.

او امروز با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس دیدار و بعدازظهر امروز (شنبه) دوم خردادماه هم برای دومین بار در این سفر با وزیر امور خارجه ایران ملاقات و گفت‌وگو کرد.

فرمانده ارتش پاکستان ۲۶ فروردین‌ماه نیز به تهران سفر و با مقامات ارشد ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.