حزب‌الله از انهدام ۲ سکوی پرتاب موشک گنبد آهنین خبر داد

مشرق نیوز شنبه 02 خرداد 1405 - 16:47
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که چندین عملیات علیه سربازان و خودروهای ارتش اشغاگر با استفاده از سلاح‌های مختلف انجام داده و دو سکوی پرتاب موشک در سامانه گنبد آهنین را در یکی از پادگان‌ها منهدم کرده است.

به گزارش مشرق، این رسانه‌های عبری اعلام کردند که یک پهپاد بمب‌گذاری شده بدون هشدار قبلی در داخل پایگاهی نظامی در نزدیکی شهرک اشغالی «شلومی» در الجلیل غربی منفجر شد.

همچنین رسانه‌ها اعلام کردند که یک فروند بالگرد نظامی نیز اکنون در حال پرواز بر فراز ارتفاعات «الجلیل» در شمال فلسطین اشغالی به سمت جنوب لبنان است.

در این رابطه حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز چند عملیات علیه نیروها و خودروهای زرهی ارتش اشغالگر صهیونیستی انجام داده است.

حزب‌الله در ادامه بیانیه خود گزارش داد که این عملیات‌ها را با استفاده از تسلیحات مختلف اجرا کرده و ۲ سکوی پرتاب موشک در سامانه پدافند هوایی رژیم صهیونیستی موسوم به «گنبد آهنین» در یکی از پایگاه‌ها هدف قرار گرفته و تخریب شده‌اند.

همچنین ارتش لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پادگانی در شهر «النبطیه» در جنوب این کشور، یک سرباز زخمی شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.