سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از تغییر ساعات فعالیت میادین و بازارهای تحت پوشش خود در نیمه اول سال خبر داد. بر این اساس، این مراکز در روزهای عادی در دو نوبت صبح و بعدازظهر به شهروندان خدمترسانی میکنند.
ساعات میادین و بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران در نیمه اول سال تغییر کرد.
به گزارش ایسنا، بر اساس این گزارش از امروز دوم خرداد ساعات فعالیت میادین و بازارهای میوه و ترهبار در روزهای عادی در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ و در نوبت صبح از ۸ تا ۱۳ اعلام شده است.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران، شهروندان همچنان میتوانند در نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ با مراجعه به میادین و بازارهای میوه و ترهبار خریدهای خود را انجام دهند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.