ملی پوشان پاراوزنهبرداری کشورمان در رقابتهای آزاد الجزایر موفق به کسب ۲ نشان طلا و یک نشان برنز شدند.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه سومین روز از رقابتهای آزاد پاراوزنهبرداری الجزایر ۲۰۲۶، علی اصغر ابارقی و مبین محمدی در دسته ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفتند.
ابارقی در حرکت اول خود وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی را مهار کرد. او در حرکت دوم خود موفق به مهار وزنه ۲۲۰ کیلوگرمی شد و در حرکت سوم وزنه ۲۲۳ کیلوگرمی را بالای سر برد و موفق به کسب مدال طلا شد. او همچنین با ثبت رکورد ۶۵۳ کیلوگرم به مدال طلا مجموع دست یافت.
مبین محمدی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در حرکت نخست خود وزنه ۲۰۵ کیلوگرمی را مهار کرد. او در حرکت دوم خود وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی را بالای سر برد. محمدی در حرکت سوم از مهار وزنه ۲۲۲ کیلوگرمی بازماند و موفق به کسب مدال برنز شد.
کاروان پاراوزنهبرداری کشورمان با نام شهید ماکان نصیری از شهدای دانش آموز مدرسه میناب راهی این مسابقات شده است.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.