انهدام مهمات عمل‌نکرده در بندرعباس از روز یکشنبه تا سه شنبه

خبرگزاری مهر شنبه 02 خرداد 1405 - 19:25
بندرعباس- روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه السلام از انهدام مهمات عمل‌نکرده در بندرعباس از روز یکشنبه تا سه شنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان اعلام کرد: عملیات خنثی‌سازی و انهدام مهمات عمل‌نکرده باقیمانده از دوران جنگ تحمیلی رمضان، از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری در حومه شهر بندرعباس انجام می‌شود.

از شهروندان بندرعباسی درخواست می‌شود تا نسبت به صدای ناشی از انفجارهای کنترل‌شده این عملیات نگرانی به خود راه ندهند.

این اقدام در راستای پاکسازی مناطق مسکونی از مواد منفجره باقیمانده و تأمین امنیت عمومی صورت می‌گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.