سفیر ایران در پاکستان: گام مثبت به شرط متعهد بودن طرف مقابل ممکن است

خبرگزاری تسنیم شنبه 02 خرداد 1405 - 22:40
سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان گفت: می‌توانیم امیدواریم باشیم که گام مثبتی در حال شکل‌گیری است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان گفت:«دقایقی پیش، وزیر محترم کشور پاکستان، برادر عزیزم آقای محسن نقوی، پس از بازگشت از تهران، دستاوردهای مذاکرات با مقامات کشورم را به من تبریک گفتند».

وی افزود:«با خوش‌بینی محتاطانه می‌توانیم امیدوار باشیم که اگر طرف مقابل به اندازه کافی متعهد باشد، گام مثبتی در حال شکل‌گیری است که حاصل مواضع جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر عزت، پایداری نیروهای مسلح شجاع و مقاومت ملت شجاع ایران و همچنین ابتکار و تلاش‌های فداکارانه میانجیگر پاکستانی است».

امیری  مقدم تصریح کرد:«امیدوارم تلاش‌های صادقانه دولت و ارتش محترم پاکستان، به ویژه آقای محمد شهباز شریف، نخست‌وزیر و فیلد مارشال سید عاصم منیر، فرمانده کل نیروهای مسلح پاکستان، برای ابتکار میانجیگری، و آقای محمد اسحاق دار، معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه و آقای محسن نقوی، وزیر کشور، برای تلاش‌های صادقانه دیپلماتیکشان، منجر به صلح پایدار در منطقه شود».

وی ادامه داد: از طرف خودم، از صمیم قلب و با تمام وجود از همه آنها به خاطر تلاش‌های صادقانه‌شان تشکر می‌کنم.

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.