جابجایی دیگر در لیگ یک: سرمربی استقلالی رفت

ورزش سه شنبه 02 خرداد 1405 - 23:24
سرمربی اسبق نیروی زمینی بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که 9 هفته از مسابقات این فصل لیگ دسته اول باقی مانده، همچنان تغییرات در برخی تیم‌ها ادامه دارد. بعد از آنکه در دوره ازسرگیری لیگ، تیمهای کاراگستر و شهرداری نوشهر با مالک‌های جدید خود آشنا شدند و مالک سابق داماش گیلان نیز به این باشگاه برگشت، دامنه تغییرات متوجه نیمکت ها نیز بود. فرزاد حسین خانی از هدایت مس کرمان و رضا مرادی از هدایت نود ارومیه استعفا دادند و حالا نیز یک تیم دیگر وارد این لیست شده است.

نیروی زمینی تیمی است که همین امشب دست به تغییر سرمربی زده است. مدیران این باشگاه بعد از توافق با داریوش یزدی، سرمربی پیشین نیروی زمینی را به نیمکت این تیم برگرداندند. امیر ابهری که دو فصل پیش توانست نیروی زمینی را با قهرمانی در لیگ دو به یک سطح بالاتر بیاورد، در میانه فصل پیش جای خود را به فرشاد پیوس داد و حالا دوباره به جمع ارتشی‌ها بازگشته است.

داریوش یزدی که با توجه به سابقه حضورش در استقلال نیز شناخته می‌شود فصل پیش سرمربی نفت و گاز گچساران بود اما جای خود را به صمد مرفاوی داد و امسال هم هدایت نیروی زمینی را بر عهده داشت. ارتشی‌های لیگ یک تا پایان هفته بیست و پنجم با 27 امتیاز در رده یازدهم جدول هستند ولی اختلافشان با منطقه سقوط فقط 5 امتیاز است!

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.