محمد قربانی با ابوظبی خداحافظی کرد؟

افکار نیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 01:53
هافبک ایرانی الوحده پس از رقابت‌های باشگاهی به دنبال حضور موفق در جام جهانی است.

محمد قربانی یکی از سه لژیونر تیم ملی فوتبال ایران به همراه محمد محبی و سامان قدوس بود که روز گذشته در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی حضور یافت، اما دور از فضای کار گروهی، به تمرین انفرادی پرداخت تا در روزهای آینده به تمرینات تاکتیکی اضافه شود.

قربانی 6 روز قبل از سفر به آنتالیا، در هفته پایانی لیگ برتر امارات 90 دقیقه در جریان شکست الوحده مقابل الظفره به میدان رفت و پس از این بازی همراه با اعضای تیمش به ابوظبی برگشت تا استراحت کوتاهی داشته باشد و آماده اضافه شدن به اردوی ملی شود.

این هافبک 24 ساله که طی دو سال و نیم اخیر برای اورنبورگ روسیه و الوحده به میدان رفت، با ترک امارات راهی ترکیه شد تا وارد فاز آماده‌سازی همراه با تیم ملی شود و شانس حضور و بازی در جام جهانی 2026 را به دست بیاورد.

قربانی در حالی دور از کار گروهی ملی‌پوشان در تمرین دیروز بود که در رقابت‌های باشگاهی مصدومیتی نداشت و فصل را با انجام 22 بازی و یک گل در لیگ ادنوک به پایان رساند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.