سید مهدی مهدوی به تیم امید برگشت

افکار نیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 02:16
مدافع راست تیم المپیک ایران جایگاهش را در جمع ملی‌پوشان امید حفظ کرده است.

تیم فوتبال امید ایران در حالی برای حضور موفق در رقابت‌های آسیایی ناگویا 2026 آماده می‌شود که حسین عبدی تصمیم گرفته آماده‌ترین بازیکنان جوان را وارد اردو کند تا تمرینات به شکل بهتری دنبال شود و در این بین، سید مهدی مهدوی نیز با توجه به تجربه‌اش در رده‌های پایه ملی، در جمع شاگردان او دیده می‌شود.

آخرین بار که ملی‌پوشان امید دور هم جمع شدند، دی‌ماه سال گذشته در رقابت‌های جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا بود که در سه مسابقه دور گروهی مقابل تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و لبنان، مهدی مهدوی در کنار محمد خلیفه، بیشترین بازی را بین تمام بازیکنان، با حضور کامل در هر سه بازی انجام دادند و تعویض نشدند و حالا این بازیکن زیر نظر عبدی مشغول تمرین است.

مهدی مهدوی که پس از تجربه بازی در هوادار تهران، سال گذشته به آلومینیوم اراک رفت و 18 بازی در جمع شاگردان سید مجتبی حسینی انجام داد و عملکرد مطمئنی در سمت راست خط دفاعی این تیم داشت، حالا به دنبال عملکرد موثر در لباس ملی است.

این مدافع راست 20 ساله که تجربه کار زیر نظر عبدی در تیم جوانان ایران را هم دارد، دوباره در لیست نفرات منتخب او قرار گرفته و به دنبال تکرار عملکرد موثرش در تیم امید است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.