قانون سازمان لیگ تغییر کرد+ جزییات

افکار نیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 03:15
سازمان لیگ اعلام کرد که عدم مشارکت بازیکنان در مسابقات فوتبال موجب تشکیل پرونده انضباطی برای آنها خواهد شد.

سرپرست کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال اعلام کرد بازیکنان و کادرفنی در صورت عدم مشارکت در مسابقات موجب مسئولیت انضباطی خواهند بود. محمد حسنوند اعلام کرد با توجه به شرایط فعلی کشور امکان برگزاری مسابقات فوتبال فراهم است و مستند به ماده ۱۷ مقررات انضباطی  فیفا منع قانونی برای برگزاری مسابقات وجود ندارد.

سازمان لیگ در اطلاعیه رسمی خود اعلام کرد: بدیهی است عدم مشارکت بازیکنان یا کادرفنی در برگزاری مسابقات موجب مسئولیت انضباطی ایشان بوده و دعاوی مالی – قراردادی نامبردگان باید درکمیته وضعیت فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گیرد.

این در حالی است که هنوز سرنوشت رقابتهای لیگ برتر ایران مشخص نیست و احتمالا فدراسیون و سازمان لیگ پیش از پایان رقابتهای لیگ تکلیف سهمیه آسیایی این فصل را مشخص خواهند کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.