زخمی شدن ۲ نظامی صهیونیست در حمله پهپادی حزب‌الله لبنان

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 08:32
حملات پهپادی حزب‌الله لبنان بلای جان صهیونیست‌ها شده و ۲ نظامی دیگر این رژیم در حملات پهپادی امروز زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دو نظامی اسرائیلی در حمله پهپادی در جنوب لبنان زخمی شدند.

پیشتر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که در ۱۲ عملیات جداگانه، مواضع، ادوات و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان هدف حملات پهپادی خود قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، مجاهدان مقاومت اسلامی در عملیات اول، یک خودروی نظامی ارتش اسرائیل را در پایگاه «رأس‌الناقوره» با استفاده از پهپاد هدف قرار دادند.

حزب‌الله همچنین در عملیات دوم خود اعلام کرد که با یک فروند پهپاد انتحاری، دستگاه اخلالگر پهپادی رژیم صهیونیستی را در شهرک «الناقوره» به دقت هدف قرار داده و منهدم کرده است.

در همین راستا و در عملیات سوم، تجمع نیروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «اسکندرونه» واقع در شهرک «البیاضه» در جنوب لبنان هدف حمله پهپادی حزب‌الله قرار گرفت.

این گروه به شمار تلفات احتمالی نظامیان صهیونیست هیچ اشاره ای نکرده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.