معاون استاندار خوزستان: تعدیل نیرو در ادارات ممنوع است

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 03 خرداد 1405 - 08:40
معاون استاندار خوزستان گفت: با توجه به شرایط کشور، مسئولان نظارت کنند که نیروی تعدیل نشود.

رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به اهمیت نظارت و پیگیری بازار و رسیدگی مستمر به امور مردم، خواستار امیدبخشی به جامعه نسبت به آینده با توجه به پای کار بودن مسئولان شد.

نجاتی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمانداران یادآور شد که در شرایط فعلی از تعدیل نیرو در شرکت‌ها و ادارات خودداری کنند.

وی همچنین بر حضور مستمر مدیران شهرستان‌ها در تجمعات شبانه، تقویت میز خدمت در میان مردم و برگزاری باشکوه‌تر مراسم تجمعات تأکید کرد و خواستار حضور مستمر فرمانداران و بخشداران در حوزه‌های کاری خود شد.

معاون استاندار خوزستان، برنامه‌های محله‌محور را از اولویت‌های دولت برشمرد و بر پیگیری مستمر مسائل و مشکلات شهرستان‌ها تأکید نمود. وی همچنین به نزدیک بودن عید غدیر اشاره کرد و خواستار برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن این عید سعید شد.

در ادامه، نجاتی با اشاره به فراهم‌سازی زمینه انتخابات در ایام پس از جنگ، از متولیان اجرایی خواست تا با جدیت و بدون سهل‌انگاری، آمادگی کامل جهت رفع نواقص و فراهم نمودن بسترهای لازم جهت برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری را داشته باشند.

وی در پایان، بر ضرورت انعکاس تلاش‌های دولت و اقدامات استاندار خوزستان به مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.