کابوس بزرگ اوسمار و پرسپولیس | تکلیف ۶ بازیکن هنوز معلوم نیست

همشهری آنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 08:50
سرنوشت نامعلوم بازیکنان خارجی لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس را نگران کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، بازیکنان خارجی لیگ برتر مدتی است به‌علت جنگ آمریکا و اسراییل علیه ایران، تهران و دیگر شهرهای کشور را ترک کرده‌اند و مشخص نیست چه زمانی به ایران برمی‌گردند. باشگاه پرسپولیس، ایگور سرگیف، مارکو باکیچ، اوستون اورونوف، دنیل گرا، ایگور سرگیف و تیوی بیفوما را در لیست نفرات خود داشت و حالا هر ۶ بازیکن از ایران رفته‌اند.

پرسپولیس با حضور ایگور سرگیف، شرایط بهتری را در خط حمله‌اش، در قیاس با نیم‌فصل اول تجربه کرده بود اما حالا هواداران پرسپولیس نگران دوران پساسرگیف هستند. اگر بنا به هر دلیلی ایگور سرگیف به ایران برنگردد، قرمزهای تهران دوباره فقط با علی علیپور باید در مسابقات شرکت کنند و علیپور هم بازیکنی نیست که به‌تنهایی در خط حمله بتواند درخشان ظاهر شود و همیشه نیاز به زوج دارد.

بازار فعلی فوتبال ایران، خالی از مهاجم ترازاول است و در صورت جدایی سرگیف، پرسپولیس با یک ‌چالش بسیار جدی مواجه خواهد شد. طبق آخرین شنیده‌ها، لژیونرهایی مثل شهریار مغانلو بابت داستان سقف قرارداد، احتمالا فصل آینده هم به ایران نمی‌آیند و باید دید مدیران پرسپولیس چه راهکاری برای حل این مشکل دارند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.