۲۷ کیلوگرم تریاک در شهرضا کشف شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 09:01
اصفهان -فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از شناسایی و توقیف دو دستگاه کامیونت حامل بیش از ۲۷ کیلوگرم تریاک در ایستگاه شهید امامی خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این عملیات گفت: مأموران پلیس در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی، حین کنترل دقیق خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به دو دستگاه کامیونت که حامل بار قانونی «ملون» بودند مشکوک شده و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

وی با اشاره به هوشیاری مأموران در بررسی محموله‌ها افزود: در بازرسی تخصصی از این دو خودرو، ۲۷ کیلو و ۷۵۰ گرم ماده مخدر تریاک که به شکلی ماهرانه در زیر بار میوه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ پورخاقان با بیان اینکه دو سوداگر مرگ در این عملیات دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرضا در پایان با هشدار به قاچاقچیان خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی، تمامی محورهای مواصلاتی را به‌صورت مستمر رصد می‌کند و اجازه نخواهد داد امنیت و سلامت جامعه دستخوش اقدامات مجرمانه قاچاقچیان قرار گیرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.