حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان

خبرگزاری تسنیم یکشنبه 03 خرداد 1405 - 09:20
رسانه‌های لبنانی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در شهرک زفتا در جنوب لبنان خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، درحالی که تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان همچنان ادامه دارد و هم‌زمان با آن، حزب‌الله هم به عملیات‌های کوبنده خود ضد این رژیم ادامه می‌دهد، منابع لبنانی از تجاوز جدید اشغالگران به جنوب این کشور خبر دادند.

رسانه‌های لبنانی گزارش دادند که ارتش رژیم اشغالگر یک خودرو را در شهرک زفتا در جنوب لبنان هدف قرار داده است.

حملات سنگین رژیم صهیونیستی به نبطیه در جنوب لبنان

منابع خبری از از حمله هوایی جدید رژیم صهیونیستی به شهرک « صریفا» در شهرستان صور در جنوب لبنان خبر داد.

منابع محلی لبنان گزارش دادند که جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین به شهرک کفرتبنیت و الکفور در شهرستان النبطیه در جنوب لبنان حمله کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین در تداوم تجاوز به لبنان و نقض مکرر توافق آتش بس دو شهرک طورا و دیر قانون النهر در جنوب لبنان را بمباران کردند.

شهرک «حبوش» در لبنان سه بار هدف حمله قرار گرفت

منابع لبنان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی در تداوم تجاوزات به خاک لبنان سه بار شهرک حبوش در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی خود قرار داده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.