برداشت ماهیان گرمابی در میناب

خبرآنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 10:36
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میناب پیش بینی کرد: بیش از ۳۰ تُن ماهی گرمابی از استخرهای پرورش ماهی در این شهرستان برداشت شود.

به گزارش خبرآنلاین، اسلام بهرامی گفت: مزرعه پرورش ماهی تیلاپیلا در میناب ۴ هزار مترمربع است که تا پایان سال به ۶ هزار مترمربع افزایش می‌یابد.

وی افزود: ماهیان گرمابی پس از برداشت و بسته بندی، به تهران و اصفهان ارسال می‌شود.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان میناب گفت: فعال سازی دیگر ظرفیت‌های مختلف در بخش‌های کشاورزی و باغداری در دستور کار جهادکشاورزی است.

بهرامی افزود: پرورش ماهیان گرمابی در هرمزگان از مهرماه آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ادامه دارد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.