۲ مورد تصرف اراضی ملی در محور هورامان سروآباد شناسایی شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 11:07
سروآباد- یگان حفاظت منابع طبیعی سروآباد از شناسایی دو مورد تخریب و تصرف غیرمجاز اراضی ملی در محدوده روستای کماله واقع در محور هورامان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارشناسان یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سروآباد صبح یکشنبه در ادامه گشت‌ها و پایش‌های میدانی خود در محور هورامان، دو مورد تخریب و تصرف غیرقانونی اراضی ملی را شناسایی کردند.

این تخلفات در محدوده روستای کماله (هه‌وارگه گه‌ناو) کشف شده و مأموران پس از بررسی میدانی، نسبت به ثبت مختصات جغرافیایی و مستندسازی کامل محل‌های تصرف اقدام کردند.

بر اساس این گزارش، اخطاریه‌های قانونی برای متخلفان صادر شده و افراد متخلف جهت تکمیل روند رسیدگی و سیر مراحل قانونی به اداره منابع طبیعی شهرستان فراخوانده شدند.

یگان حفاظت منابع طبیعی سروآباد اعلام کرد برخورد با هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و شهروندان می‌توانند موارد تخلف را از طریق سامانه‌های ارتباطی منابع طبیعی گزارش دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.