اعزام هندبال به ناگویا همچنان قطعی نیست!

ورزش سه یکشنبه 03 خرداد 1405 - 12:41
رئیس فدراسیون هندبال اعلام کرد موضوع حضور تیم‌های ملی هندبال مردان و زنان در ناگویا، در کارگروه نهایی‌ با حضور وزیر ورزش و رییس کمیته المپیک جمع‌بندی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که لیست نهایی کاروان ایران برای بازی های آسیایی 2026 ناگویا در حال جمع بندی است، جلسات تخصصی همه رشته ها برگزار می شود و فدراسیون ها از نهایی شدن لیست و وعده هایی که برای کسب مدال داده اند، می گویند.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال اظهار داشت: در جلسه امروز  با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و نماینده وزارت ورزش  و موضوع بررسی حضور تیم‌های ملی هندبال در بازی‌های آسیایی ناگویا حضور پیدا کردیم. در این نشست در خصوص مسائل فنی و سایر موارد گفت و گوهایی انجام شد  و در نهایت مقرر گردید موضوع حضور تیم‌های ملی آقایان و بانوان در کارگروه نهایی با حضور آقای دنیامالی وزیر محترم ورزش جمع‌بندی شود.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است، ما در فدراسیون هندبال تمام توانمان را خواهیم گذاشت. برنامه‌ریزی‌هایمان را انجام داده‌ایم که اگر قرار بر حضور در مسابقات باشد، با تمام توان حضور پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص برنامه‌های آمادگی ملی‌پوشان نیز گفت: همین الان دختران ما در اردو حضور دارند. لیگ برتر آقایان به عنوان تنها رشته توپی که لیگ برترش را داریم، در کرمان در حال برگزاری است و ۵ خرداد ماه به اتمام می‌رسد و بنا داریم  بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر، اردوی تیم ملی آقایان را برگزار کنیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.