فرماندار عسلویه: مدیریت هدفمند گمرکات شهرستان ضروری است

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 12:41
بوشهر- فرماندار عسلویه برضرورت مدیریت هدفمند و هوشمند در گمرکات شهرستان عسلویه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار صبح یکشنبه در نشست معرفی مدیر جدید گمرک عسلویه، ضمن اشاره به اهمیت استراتژیک گمرکات منطقه عسلویه ، بر لزوم بهره‌گیری از مدیریت هدفمند در گمرکات عسلویه و نخل‌تقی تأکید کرد.

فرماندار عسلویه تصریح کرد : با توجه به نقش کلیدی این گمرکات در تسهیل تجارت و فرآیندهای اقتصادی منطقه، مدیریت هوشمندانه و برنامه‌ریزی دقیق برای ارتقای خدمات و کاهش چالش‌ها در این دو گمرک از اولویت‌های اصلی است.

پاسالار ضمن ابراز تقدیر و قدردانی از خدمات ارزشمند و تلاش‌های «حسن بازیار» در دوران تصدی مسئولیت، از وی سپاسگزاری کرد.

وی همچنین در راستای تداوم فعالیت‌ها و ارتقای سطح خدمات، « محمد جواد ابوالقاسمی» را به عنوان مدیر جدید گمرک عسلویه معرفی و خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های مرتبط با مدیر جدید شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.