اجرای «کمپین ملی تاب‌آوری سین‌دخت» در مراکز تحت نظارت بهزیستی کردستان

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 13:17
سنندج- معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کردستان از آغاز اجرای «کمپین ملی تاب‌آوری سین‌دخت» ویژه کارشناسان، کارکنان و مراکز تحت نظارت این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن شجاعی پیش از ظهر یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌های کردستان اظهار کرد: «کمپین ملی تاب‌آوری سین‌دخت» با هدف شناسایی نیازها و ارتقای توان روانی و اجتماعی فعالان حوزه خدمات حمایتی و درمانی در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: تمامی کارشناسان و کارکنان مراکز مشاوره، مراکز مثبت زندگی، مراکز توانبخشی، مراکز نگهداری، پایگاه‌های سلامت روان اجتماعی و سایر مجموعه‌های وابسته که در جریان دو جنگ اخیر تحمیلی در ارائه خدمات روان‌شناختی، مددکاری اجتماعی، مشاوره و حمایت‌های تخصصی به افراد آسیب‌دیده فعالیت داشته‌اند، باید در این طرح مشارکت کنند.

معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستیکردستلت با اشاره به اهمیت این کمپین گفت: تکمیل پرسشنامه نیازسنجی از سوی فعالان این حوزه، نقش مهمی در تدوین برنامه‌های حمایتی و تخصصی آینده خواهد داشت.

شجاعی خاطرنشان کرد: اطلاعات به‌دست‌آمده از این پرسشنامه در راستای ارتقای تاب‌آوری روانی و بهبود کیفیت خدمات اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی از همکاران و فعالان مراکز تحت نظارت خواست در زمان مقرر نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه اقدام کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.