سال گذشته ۳۱۰ هزار بازنشسته کشوری وام ۵۰ میلیونی گرفتند

خبرگزاری مهر یکشنبه 03 خرداد 1405 - 14:23
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: سال گذشته بیش از ۳۱۰ هزار فقره وام ۵۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد به بازنشستگان کشوری پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق بازنشستگی کشوری، علاءالدین ازوجی، ایجاد و تقویت آرامش در میان بازنشستگان را سرمایه‌ای بزرگ برای کشور و ضامن امنیت ملی برشمرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، به مهم‌ترین دغدغه‌های بازنشستگان اشاره کرد و گفت: در حوزه بیمه تکمیلی تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت شرکت‌ها و هلدینگ‌ها، تعهدات بیمه‌ای را به‌روز کنیم.

ازوجی به پرداخت وام بازنشستگان، اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از ۳۱۰ هزار فقره وام ۵۰ میلیون تومانی با سود ۴ درصد به بازنشستگان کشوری پرداخت شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.