پزشکیان: کسانی که در مذاکرات دارند شرکت می‌کنند، به هیچ وجه کوتاه نمی‌آیند

همشهری آنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 15:34
رئیس‌جمهور گفت: کسانی که در مذاکرات دارند شرکت می‌کنند، به هیچ وجه از آن عزت و سربلندی کشور کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، در حاشیه دیدار با مدیران سازمان صداوسیما گفت: آماده‌ایم در گفتگو همان که در زمان امام شهیدمان این مسئله را مطرح کرده بودیم الان هم آماده‌ایم که به دنیا این اطمینان را بدهیم که ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم.

وی افزود: ما به دنبال ناآرامی در منطقه نیستیم. ناآرام‌کننده منطقه اسرائیل است که به دنبال اسرائیل بزرگ است و به طرق مختلف توطئه می‌کند که جنگ و ناآرامی و اختلاف را در منطقه زنده نگه دارد.

پزشکیان در پایان تأکید کرد: قطعاً ما و کسانی که در مذاکرات دارند شرکت می‌کنند، به هیچ وجه از آن عزت و سربلندی کشور کوتاه نمی‌آیند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.