شور و حال در بابل؛ هواداران پس از سال‌ها ورزشگاه را پر کردند

افکار نیوز یکشنبه 03 خرداد 1405 - 15:48
هواداران بابلی بعد از سال‌ها در ورزشگاه هفتم تیر شهرخود حضور یافتند و هیجان و شور و حال را تجربه کردند.

در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال ایران تیم آرین بابل در دربی مازندران از پرواز سیمرغ پذیرایی کرد که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نکته قابل توجه در این مسابقه افتتاح دوباره ورزشگاه قدیمی هفتم تیر بابل بعد از حدود 3 سال بود. این ورزشگاه قدیمی که با تیم خونه به خونه بابل شناخته می شد و هواداران این شهرستان تا آستانه صعود به لیگ برتر و قهرمانی در جام حذفی هم رفته بودند، حالا بعد از بازسازی دوباره موردبهره برداری قرار گرفته است.

تیم آرین بابل بازی اخیر خود را در ورزشگاه هفتم تیر برگزار کرد و نکته قابل توجه پر شدن همه سکوهای این ورزشگاه بود. ورزشگاهی 5 هزار نفری که روایتگر خاطرات خوب هواداران بابلی فوتبال است.

بازی اخیر که موسوم به دربی مازندران بود، با بیش از 5 هزار تماشاگر ، پرتماشاگرترین مسابقه لیگ دسته سوم تا اینجای کار محسوب می شود. بی شک هواداران بابلی از این اتفاق خوشحال هستند و امیدوارند بتوانند دوباره در سطح بالای فوتبال ایران تیم داشته باشند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.