رایزنی تلفنی وزیران خارجه قطر و کویت درباره حمایت از تقویت امنیت منطقه

خبرآنلاین یکشنبه 03 خرداد 1405 - 16:10
وزیران خارجه قطر و کویت در جریان تماس تلفنی با یکدیگر آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وزارت خارجه قطر اعلام کرد که «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی»، نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر و «جراح جابر الاحمد الصباح»، وزیر خارجه کویت امروز (یکشنبه) به صورت تلفنی با یکدیگر رایزنی کردند.

بر اساس گزارش شبکه خبری الجزیره، دو طرف در جریان این گفت‌وگوی تلفنی در خصوص تلاش‌های میانجیگرانه پاکستان میان تهران و واشنگتن به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

وزیران خارجه قطر و کویت همچنین در مورد هماهنگی تلاش‌ها برای حمایت از میانجیگری به گونه‌ای که به تقویت امنیت و ثبات در منطقه کمک کند، گفت‌وگو کردند.

آل ثانی در جریان این تماس تلفنی بر اهمیت حمایت از تلاش‌های میانجیگرانه کنونی برای دستیابی به توافق صلح پایدار تأکید کرد.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.